کارگاه مادر و کودک

لیست کلاس ها

21 جای دیدنی تهران که حتما کودک خود را باید ببرید…

1395/7/14 18:13
119,770 بازدید
اشتراک گذاری

موزه عروسک های ملل

موزه عروسک‌های ملل علاوه بر اینکه فرصتی را برای آشنایی بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی با فرهنگ‌های متنوع موجود در کشورشان فراهم می‌‌سازد، می‌تواند سبب آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ سایر ملل جهان نیز باشد که این شناخت، پایه‌های صلح و دوستی بین کودکان ایران و جهان را بیش از پیش استوار می‌سازد.

در این موزه ۵۴۰ عروسک فرهنگی از ۵۳ کشور جهان به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین این موزه دارای بخش‌های: عروسک‌های نمایشی‌، عروسک‌های سایه و عروسک‌های قومی ایران است.

نشانی موزه، تهران، خیابان پاسداران، نگارستان پنجم (حاج هادی)، پلاک ۴ است.

تالار هنر – تئاتر کودکان

تالار هنر به عنوان اصلی ترین سالن تئاتر ویژه کودک و نوجوان به شــکل اختصاصی هر روز را با اجراهای ویژه در خدمت شهروندان تهران و علاقه مندان تئاتر می باشد.
آدرس تالار هنر :.میدان هفت تیر ، ورزشگاه شیرودی ، خیابان شهید مفتح خیابان ورزنده.
تلفن : ۸۸۳۰۶۶۴۰ – ۸۸۸۱۳۴۴۰
تالار هنر شنبه ها تعطیل است.

سرزمين عجايب

مجتمع تجاري تيراژه در غرب تهران يکي از مراکز تفريحي است که توانسته به خوبي بين مردم محبوب شود و آن هم به دليل امکانات تک و به روزي هست که دارد . به خصوص بازي ها و دستگاه هاي پيشرفته اي که در کمترجايي مي شود نمونه اي از آن را پيدا کرد . البته بازي و تفريح در اين مجموعه مخصوص بچه هاي کوچک نيست و جوانان و کلا همه اعضاي خانواده وسيله اي براي سرگرم شدن پيدا مي کنند.

بزرگراه اشرفي اصفهاني، پايين تر از پونک، مجتمع تجاري تيراژه

باغ پرندگان تهران

خيابان هنگام،خيابان ?? متري استقلال،خيابان کوهستان
هيجان انگيزه وقتي روي سنگفرش هاي باغ قدم مي زني، کبک ها و جوجه غازها هم با تو همگام شوند و تو در اين ميان نگران مي شوي که مبادا حواست نباشد و يکي از آنها را زير پايت له کني.
بايد مواظب باشي که با صداي قدم هايت آرامش قوهاي سفيد، فلامينگوها، پليکان هايي را که در حاشيه برکه ها نشسته اند، بر هم نزني و آنها را نيازاري، حتي بايد هواي لک لک هايي را که کمي آن طرف تر در برکه کناري بي حرکت روي يک پا ايستاده و به خواب رفته اند هم داشته باشي.
بايد حواست باشد زيادي به قلمرو شترمرغ ها نزديک نشوي، اينجا بايد خيلي مواظب پرنده هايي که ممکن است کمي بي حوصله باشند هم باشي، شايد با پليکان ها شوخي داشته باشي، اما آنها آن قدر جدي هستند که اگر احساس کنند مي خواهي سر به سرشان بگذاري ممکن است به طرفت حمله کنند. وقتي به باغ پرندگان مي آيي بايد چشمت بيشتر به زمين باشد که از کجا راه مي روي يا پايت را کجا روي زمين مي گذاري، اگر کمي بي احتياطي کني ممکن است آشيانه پرنده اي را که تخم هايش را آنجا گذاشته زير پا له کني. باغ پرندگان تهران در شمال شرق تهران در دل جنگل لويزان واقع شده است.

پارک ارم (شهربازي)

پنج کيلومتري اتوبان تهران – کرج
پارک ارم‌ بزرگترين پارک ايراناست. اين شهربازي براي کودکان و بزرگ‌سالان دو بخش جداگانه دارد . قايقراني در درياچه پارک ارم حال و هواي آدم رو عوض مي کند. غرفه‌هاي مواد غذايي‌، کافي‌شاپ‌، رستوران سنتي و رستوران جزيره هم در خدمت بازديد کننده ها هستن. جاي پارکش هم عاليه.

دلفيناريوم برج ميلاد

ضلع غربي مجموعه برج ميلاد
دلفيناريوم برج ميلاد نخستين دلفيناريوم غير ساحلي در خاورميانه و مرتفع ترين دلفيناريوم جهان داراي با تجربه ترين مربيان خاورميانه در حد استاندارد هاي بين المللي است. در حال حاضر در اين پارک، چهار شير دريايي زندگي مي کند که از کشورهاي اسپانيا، هلند و آمريکاي جنوبي آورده شده و توسط بهترين مربيان خاورميانه آموزش ديدند. اين شيرهاي دريايي با انجام حرکات آکروباتيک گردشگران رو تشويق به بازديد از آن مي کنند. آموزش هاي لازم به شيرهاي دريايي براي گرفتن عکس يادگاري، کشيدن نقاشي ونواختن ساز دهني داده شده. پارک دلفين هاي برج ميلاد تهران از طريق تکنولوژي شبيه سازي شده آب اقيانوس قابليت نگهداري انواع پستانداران دريايي رو در پايتخت ايران فراهم کرده است.

پارک ژوراسيک تهران

سعادت آباد، ميدان بهرود، بلوار شقايق ، بعد از پارک پرواز
چندین سال پيش محققان فرانسوي اندکي از بقاياي يک دايناسور رو در حوالي کرمان کشف کرده و آن بقايا رو به سرعت به کشور خود (موزه تاريخ طبيعي پاريس) منتقل کردند و تا قبل از افتتاح پارک ژوراسيک در تهران، اين موجود منقرض شده فقط در لا به لاي کتاب ها در ميان تصاوير فيلم هاي سينمايي قابل مشاهده بود.
براي نخستين بار در ايران، پارک ژوراسيک تهران (پارک دايناسورهاي متحرک) محيطي مفرح و هيجان انگيز براي خانواده ها بويژه کودکان و نوجوانان فراهم آورده که بازديد از آن را به همه خانواده ها توصيه مي کنيم.

شهربازي بيلينو

بوستان نهج البلاغه (بزرگراه يادگار امام)
شهربازي بيلينو، تجربه بازي با دستگاه هاي واقعي ساختماني و راه سازي.
بيل مکانيکي، جرثقيل، ماشين خاک برداري و …..
براي اولين بار در ايران

درياچه خليج فارس (چيتگر)

همت غرب،شهيد خرازي،خروجي درياچه شهداي چيتگر
درياچه چيتگر يکي از جاذبه هاي جديد تهرانه که خيلي خوب شناخته شده و خيلي ها براي گذروندن اوقات فراغت به اين منطقه ميرن . در اين مجموعه امکان انجام بازي هاي دريايي هم وجود دارد . درياچه چيتگر، بزرگترين درياچه مصنوعي کشور است و منبع اصلي تامين آب درياچه چيتگر، رودخانه قديميه که در اين منطقه جريان دارد.

پارک بازيافت تهران


بزرگراه يادگار امام، روبروي پارک دوستان
پارک بازيافت در محله علي اباد بالاتر از بزرگراه آزادگان و به عبارتي ضلع جنوب پارک خزانه قرار دارد .

سافاري پارک وحشت


ضلع شمال غربي درياچه خليج فارس
سافاري پارک وحشت يکي از اماکن تفريحي جديد و تازه تاسيس واقع در مجموعه درياچه شهداي خليج فارسه که مطمنا طرفداران زيادي خواهد داشت وطيف وسيعي از جوانان و نوجوانان رو به خود جذب مي کند. سافاري پارک يه تونل وحشت بسيار هيجان انگيز داراي تونل گردون،اتاق گاز و اتاق هاي ديگر است که نفس رو در سينه شما حبس مي کنه و توان ادامه مسير در اين تونل رو دشوار مي کند.

موزه تاريخ طبيعي دارآباد


محدوده دارآباد، خيابان آجودانيه،خيابان موزه
محوريت اين موزه طبيعت ايران و شناخت اهميت حفاظت از محيط زيست و حياط وحشه که توش مجموعه هيجان انگيزي رو جمع‌آوري کردن.

آبشار تهران


غرب بزرگراه همت، بعد از جنت آباد، روبروي درياچه چيتگر
آبشار تهران از يک تک درخت قديمي شروع مي‌شه. درختي که سرچشمه آب برکه‌ها و آبشارهاي مصنوعي اين بوستان زيباست.
بالاترين بخش “آبشار تهران” آلاچيقي است که به آن “برج تقسيم آب” مي‌گويند . وقتي در کنار آن مي‌ايستيد، مي‌توانيد هشت برکه کوچيک و بزرگ رو ببينين که در ارتفاعات مختلف ساخته شدن، کنار يکي از اين برکه ها، نيلوفرهاي آبي با گل‌هاي صورتي و سفيد، برکه اي طبيعي را يادآوري مي‌کنن . کمي آن طرف‌تر نخل‌هاي مرداب و جگن، از زمين سر برآوردن.
يک برج ديگه هم که به برج حلزوني يا برج کبوتر معروفه، کمي بالاتر از برج‌هاي سه قلو قرار گرفته. همان طور که از اسم اين برج پيداست براي رسيدن به بالاي آن بايد پله‌هاي سنگي حلزوني شکل رو گرفت و بالا رفت.
تو اينجا همه چيز به قدري زيباست که تصور اينکه تمام فضاي طبيعي اين مکان، به دست انسان شکل گرفته باشد، کمي به نظرتان مشکل مي‌رسه .

باغ وحش ارم


تهران ، کيلومتر ۴ اتوبان تهران کرج ، نرسيده به استاديوم آزادي ، روبروي نمايشهاي هوايي
باغ وحش ارم تهران در زميني به وسعت تقريبي ۵ هکتار در کيلومتر ۴ اتوبان تهران کرج داخل مجتمع ورزشي تفريحي ارم سبز( پارک ارم) مي باشد. در حال حاضرتعداد ۱۲۰ گونه جانوري بومي ايران و ديگر نقاط جهان در قالب گروههاي مختلف در باغ وحش نگهداري مي شوند.

دنیای بازی بولینگ عبدو

دنیای بازی با فضایی جذاب و پرنشاط با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاههای بازی محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شما و فرزندان شماست. همچنین مدارس صبحها می توانند با هماهنگی قبلی و  تخفیف ویژه از این امکانات استفاده نمایند‫.

خیابان شریعتی، مقابل ایستگاه مترو آیت الله صدر، جنب پل آیت الله صدر
شماره تلفن تماس با روابط عمومی۲۲۲۴۴۰۷۱

موزه علوم و فناوری

تهران – خیابان امام خمینی – خیابان سی تیر – بالاتر از موزه ملی – ساختمان سابق کتابخانه ملی ایران

تلفن: ۶۶۷۲۵۳۸۴

 مرکز رصد و نجوم کانون (رصد خانه زعفرانیه)

مرکز رصد و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین مرکز آموزش ستاره شناسی آماتوری در ایران است که در رده سنی کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

تهران، خیابان ولی عصر، خیابان سرلشکر فلاحی، بوستان زعفرانیه
۲۲۷۵۲۱۶۷

بوستان آب و آتش

بوستان حضرت ابراهیم یا پارک آب و آتش یکی از پارک‌های شهر تهران است. این پارک دارای مساحتی بالغ بر ۲۴۰۰۰ مترمربع و دارای تجهیزاتی مانند چهار برج آتش و چادری ۷۰۰ متری با روی گردان ۳۷۰ نفری است. این پارک که خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک و در انتهای کوچه ژوبین واقع شده‌است، شامل پل ابریشم، لانه کبوتر، کالسکه‌رانی، فانوس دریایی، آبنما، برج آتش، آلاچیق و محیط سبز است.

شهربازی ژوپیتر مجتمع کوروش

شهربازی ژوپیتر با جدیدترین بازی‌ها‌ی تفریحی برای گروه‌ها‌ی مختلف سنی و مجموعه‌ای از رستورانهای متنوع در طبقه دوم مجتمع.برگزاری رویدادها، همایش‌ها‌ و جلسات رسمی. برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع. برگزاری جشنواره‌‌‌های متنوع سینمایی و تاتری و جشنواره‌‌‌های موسیقی.

پیست دوچرخه سواری چیتگر

فاز شرقي پارک چيتگر

مخصوص جوانان و نوجوانان

سرزمین لی لی پوت

سرزمین لی لی پوت اولین شهر مشاغل و مرکز تخصصی بازی و سرگرمی کودک می باشد.

آموزش های شهروندی در قالب بازی به کودک و برگزاری جشن های ویژه کودکان و خدمات مرتبط با کودک در این مرکز انجام می شود.

لی لی پوت شهر مشاغل بچه ها غرفه های زیاد و جذابی داره که شغل های مختلف همراه وسایل کاربردیشون در ابعاد کوچک برای استفاده همه بچه ها مهیا شده.
 

آدرس: اتوبان شهید باقری (شمال به جنوب) – خروجی ۱۹۶ غربی – خیابان اردیبهشت (طباطبایی نسب) – جنب شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۴

تلفن: ۷۷۷۶۰۶۵۳ – .۷۷۷۶۰۶۴
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
31 اردیبهشت 98 17:46
سلام...چه قدر پیشنهاداتون به خصوص برای تابستون خوبه.. من با پیشنهاد شما دخترم رو بردم خانه بازی لی لی پوت خیلی خوب بودش... به خصوص اینکه من بلیت رو از سایت چندپر خریدم... خیلی خوب بود، چون خودم کارمندم بلیت جمعه رو میخواستم و توی این سایت برای سانس جمعه صبح تخفیف 50 درصدی گذاشته بود که خیلی خوب بود لینکشو براتون میذارم فکر کنم خیلی به کارتون بیاد... http://yon.ir/3iNZj کاش بقیه هم از این تجربیات بگن ما مامانا یکم کارمون آسون تر بشه